Fastelavensris

Idag när jag hämtade lilla gullungen hade de varit kreativa på dagis idag. Evelina hade gjort en egen kvist med fjädrar i. Eller som de säger här i Norge Fastelavensris. Så duktig min lilla skrottis är!


På den största bilden i kollaget får ni en skymt av de nya gardinerna som jag köpte för ett par veckor sedan, till Evelina. Helt rosa längder (160cm) från Kid, 150kr (såg att de inte finns kvar längre). Passar också till lampan, som jag nu dessutom upptäckte har en sne skärm på sig. Haha.

Vi kom precis innanför dörren efter träningen. Så nu ska jag snart kicka igång middagen här, vilket blir väldigt enkelt idag; Omelett, fylld med lök, champinjoner och Vestfalerskinka (Serranoskinka). Till dessert ska Evelina & pappan få en Berlinerbolle, för första gången för en av dem (gissa vem!), jag håller mig till frukt även idag.

Tjings sålänge! <3

Kommentarer
Postat av: Leyla

Vad duktig du är! Heja!

2012-02-17 @ 20:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0