Fantasin sätter inga gränser

Ni kommer väl ihåg skoltiden, när det fanns sy- och träslöjd på schemat! Träslöjd var kul, men det var inget som slog syslöjd. Jag älskade det. Att få använda fantasin och skapa nästan vad man vill. Detta var en lektion som jag alltid var 110% fokuserad och gjorde alltid vad jag skulle och lite till.
Jag har blivit lovad Görans mammas symaskin. En elektrolux som har några år på nacken, men användt endast två gånger.
Gud, som jag längtar efter att få driva tiden med min fantasi. Jag vill sy gardiner, örngott kläder och massa mer. Mycket av det jag sett på programmet Äntligen hemma har jag lust att återskapa på mitt egna sätt, i vårat hem.




När jag tog fram en handduk till Evelina och såg att det var broderi på det, fick jag ännu mer lust att sätta tänderna(händerna) i ett stycke tyg! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0