Dåsig

Herregud så dåsig jag blev av den hostmedicinen jag hämtade ut igår. Jag måste nästan anstränga mig för att lyfta armarna, det stod att det var en vanlig biverkning, men det är ändå scary! Kan väl också tillägga att jag mår mycket bättre idag. jag har fått sova nästan hela natten och hostar inte lika mycket. Härligt! Så idag ska jag lyfta mig lite från soffan och fått gjort lite smått, men nytta, här hemma.

Igår kom jag och mina två bästa vänner fram till att vi ska mötas alla snart igen. Och det blir väldigt snart, snabbare än jag hoppats på. Torsdagen den 19 april flyger jag och Ellen från Göteborg till London för att vara där till söndag morgon. Längtar jättemycket! Evelina ska vara i trygt förvar hos mormor, alltså min mamma, i Göteborg. Blir ovant att vara borta från henne, samtidigt som det garanterat blir mysigt för min mamma.

Tänkte starta (eller avsluta kanske passar bättre) denna morgonen med att säga grattis till Victoria och Daniel. Imorse kl 04:26 fick de en liten prinsessa, 3280gr och 51cm lång.



Ska bli spännande att höra hennes namn. Men det får vi vänta med till imorgon. Vad tror ni det blir?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0