Crimson

Vi har haft en väldigt lugn och slapp morgon här. Jag har nyligen kommit ut ur en varm dusch och Evelina ligger och sover sött i sin säng.
Senare idag kommer Görans föräldrar hit och ska äta ribbe, surkål, brunsås och potatis! Muuuuuummmmaaa!

Jag sitter just nu och ska ge mig på en beställning av bilder på www.crimson.se en hemsida där du kan beställa allt från förstoringar till kalendrar och annat smått och gott. Det är riktigt bra priser så om ni planerar förstoring av bilder rekomenderar jag starkt att gå in där och kika före ni går till en dyr fotoaffär! Bilderna jag ska beställa är:

Ja, det är egentligen två bilder till men det gick inte att ladda upp dem nu. Suck.

Det var ialla fall detta vi tog på fame förra året! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0