Julkort 2012

Nu är årets julkort färdigt. Idag försökte jag skriva ut dessa, på svenska och norska, men då visade det sig att det var för stora bilder så de fick inte plats på ett vanligt kort, 10x13, eller vilket mått det nu är. Så nu har jag suttit här ikväll och knopat ihop lite olika storlekar, av samma motiv såklart, för att se om det fungerar bättre. Dumt när jag ändå var ledig idag och hade tid att fixa det. Hoppas istället att kunna åka inom där imorgon på väg hem från jobbet. Det tar inte mer än kanske 10 minuter, men jobbar Göran sent imorgon så är de 10 minutrarna alldeles för lång tid...
 
Så här ser det ut ialla fall, Julkortet 2012 från oss:
 
 
Nu blir det sängen. Imorgon är det som sagt Lucia på dagis och jag vill vara pigg tills dess.
Trevlig kväll till er alla!
 
Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0