Smögenpremiär

Som jag skrev så var jag och Ellen ute i/på Smögen (vad säger man egentligen? i eller på, Smögen?). Smögenpremiär för lilla Evelina! Vädret var helt perfekt och vi gick runt och kikade i affärer medan Evelina låg och sussade gott i vagnen. För mig blev det 3 böcker, 3 nagellack och en fin liten söt väska till Evelina. Som avslutning köpte vi med oss varsinn baguett, som Smögen är känd för. En stor baguett med MASSA fyllning av valfri röra. Jag valde att dela min och ta två olika röror (Kräftstjärtar i vitlök och Smögenröra) eftersom man fort blir less på en och samma smak. Dessutom fick Evelina smaka en hel del på bägge delarna. Tur var väl det. Jag blev så mätt och illamående att jag knappt klarade av att köra hem sen. Ni vet när man ätit för mycket majonäs så får man nästan kväljningar av bara tanken. SÅ var det för mig... Ellen berättade att hon som liten ätit sig alldeles för mätt på just "Smögen-baguetten" och jag förstod ganska snabbt vad hon menade... Usch och fy. Hela kvällen blev nästan förstörd, men en Samarin och en pepcid duo senare kändes det bättre. Haha. Så det kan bli!
 
Smögenröra runt hela munnen, men ack så nöjd och glad! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0