Slutet är nära

Det var lika varmt och lika härligt strålande sol när jag var ute och gick idag. Det blev en promenad på lite över 1 timme. Känns så himla underbart att jag kommit igång med det, på riktigt! i 7 veckor har jag nu varit ute och gått och gjort situps varje dag. Vilket har gett lite resultat. Jag ångrar att jag inte mätte mig runt magen/midjan innan jag började. Men jag ser skillnaden och framför allt, känner den! Igår när jag var hos läkaren visade det sig att jag gått ner 5 kg. Det kändes inte så mycket. Men efter ett samtal med min läkare förklarade han att fett har bytits ut mot muskler. Och att muskler väger mer än fett visste jag ju redan. Det kändes riktigt bra och min läkare var riktigt stolt över mig. Vilket jag också är. Jag kämpar vidare...
 
Det var egentligen inte detta jag tänkte gå in på, men jag bara skrev iväg...
När jag var ute och gick fick jag se massa träd som blivit gul/orange/röda. Dessutom låg det bruna löv över gatorna där jag gick. Usch, betyder det att slutet är nära - slutet på sommaren? Det är trots allt årstidernas cykel, som vi absolut inte kan styra över. Men ni håller säkert med om att det kommer som en chock varje år när löven börjar falla, vi klär oss en snäpp varmare och regnet sipprar ner oftare. Sommar ska bli höst.
 
Bilder från Havets Hus del 2:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0