Silver

Idag spelades guldmatchen i herrhandboll mellan Sverige och Frankrike. Tyvärr så gick det inte vägen för våra svenska hjältar denna gången. Men vi är otroligt imponerade över deras insatts i detta OS trots att det "bara" blev en silvermedalj. Det var få som hade räknat med Sverige i en OS final i handboll. Men så blev det! Och jag tycker vi gjorde en bra match. Bra jobbat och grattis till silvret grabbar!
Såg ni också finalen?
 
För övrigt har det gått i ganska sakta tempo här hemma idag. Vi fick en sovmorgon till kl 10 medan lillan satt och lekte i sin säng. Lyx, I know! Efter en god frukost begav vi oss ut en liten sväng för att köpa mjölk. När vi kom hem igen föreslog jag att vi skulle gå oss en sväng medan Evelina sov i vagnen. Sagt och gjort. Vi travar iväg och går lite över en timme. Härligt som tusan och solen har hållit oss sällskap under större delen av dagen.
Evelina har lekt ganska mycker pajas här hemma idag och hade det inte varit för finalen i handbollen som jag ville se så hade vi hållit oss utomhus så hon fått springa av sig lite. Dock verkar det som att vädret ska hålla i sig så vi satsar på utetid nästa helg istället.
 
Nu verkar bilduppladdningen strejka här så jag lägger ner att försöka lägga ut bilder ikväll. Hoppas det går bättre imorgon istället!
Ha en riktigt trevlig söndag. Kramar från oss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0