Ny pool

 
Evelina fick en ny pool av sin snälla mormor. Hon älskar den! Det blev tyvärr bara en badning i den iår. Dels för att vi var ute vid havet några andra dagar och sen kom jag på att jag faktiskt hade en pool lite för sent för att kunna utnyttja den mer. Haha. Så det kan bli.
Evelina satt ialla fall och plaskade i denna i en timme och hade det hur kul som helst med sina leksaker och sin nya badboll, som även den kommer från mormor.
Jag hade egentligen lust att joina henne i poolen för just denna dagen var det extremt varmt. Klockan var 17 här och det var fortfarande mycket varmt i solen. Jag nöjde mig ialla fall med att sitta i en solstol bredvid och läsa i en av mina nya böcker av Martina Haag. Har ni läst dem? Jag har nu kommit igenom 3 stycken. Hur många finns det egentligen?
 
Idag är jag ledig och tur är det. Jag är riktigt hängig och trött i kroppen. Känns som att världens förkyldning/sjukdom snart kommer slå till. Hoppas jag har fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0