Nobels Testamente

Nu äntligen funkar bilduppläggningen här på bloggen igen. Som ni förresten såg i det förgående jag skrev.
Jag vet inte riktigt vad som hände igår kväll. Men det är väl tillfälliga fel som uppstår.
Här är ialla fall de bilderna jag tänkte lägga upp igår! Evelina med sina nya "arm-flyt-grejer" och hon ser väl lite halvnöjd/missnöjd ut. Haha.
 
Förresten. Igår såg jag en jättebra film, som ganska nyligen har haft biopremiär. Nämligen Nobels Testamente. Någon som sett den? Om inte så rekomenderar jag den verkligen. Den påminner lite om Beck filmerna. Så om ni gillar sånna filmer - se den!
 
Nu är jag förresten på väg till jobb... Ska jobba 17-21, vilket jag faktiskt ser fram emot!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0