Krabba

Idag har jag jobbar första dagen efter semestern. Det kändes verkligen jättekul! Många kunder som lagt märke till att jag varit borta och nu kommit tillbaka. Riktigt mysigt att få sån kontakt med vissa. Därför gör det mitt jobb så speciellt. Det blev en liten mjukstart idag, eftersom alla inte kommit tillbaka från semesterfirandet än. Nästa vecka räcknar jag dock med att det drar igång på allvar.
 
Kommer ni ihåg att jag skrev att jag och Evelina var i Vrångebäck en solig eftermiddag och badade och solade? Jag tog massa fina bilder då och här kan ni se vilken modig liten tjej jag har här hemma! Haha.
 
Tog massa fler bilder som jag lägger upp en annan dag!
 
Kram och trevlig kväll på er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0