Klipp och färg

Idag är jag ledig. Även imorgon faktiskt. Jag har varit ute och gått i morgonsolen efter lämning av liten docka på dagis. Kan inte beskriva hur trött jag var igår kväll och hur skönt det var att lägga sig i tid och få sova närmare 9 timmar i sträck. Underbart!
 
Det blev aldrig någon klippning i söndags då mötet drog ut lite på tiden och Göran & hans pappa var ute och ordnade lite saker. De kom hem vid 18 tiden och då var det inte länge före Evelina skulle sova.
Så vi sköt upp det till idag istället. Om en timme ska jag ner och klippa och färga Görans mamma.
Älskar att jobba med händerna och skapa! Använda fantasin. Vara kreativ! Då mår jag som bäst.
 
Vad hittar ni på idag?
Kramar från mig till dig.
 
(Bilder från förra veckan då vi var med Göran på jobb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0