Valborg

För några år sen hade jag festat ikväll. Men tiden ändras och därmed också jag. Jag är hellre med min familj. Det trivs jag bäst med!

Hemkommen från jobb och med vetskapen att hela familjen ska vara ledig och samlad imorgon så njuter jag till fullo. Vi sitter just nu i soffan och ska se på Big Brother samtidigt som matchen står på i bakgrunden (ManC-ManU).
Imorgon är det första maj och en ledig dag. Vädret sägs ska bli perfekt och vi har planerat en grilldag hos Görans föräldrar. Myspys!
Om vädret blir så bra som utlovat ska vi ta oss en promenad med barnvagn, det har jag bestämt. Eftersom vi inte kan träna då Evelina är ledig från dagis får vi ut och röra på oss på annat vis.

Våran lilla tjej hostar nåt så otroligt här hemma, igen. Hon hostar så hon blir helt utmattad... Stackars.
Efter maten, som hon för övrigt var helt ointresserad av, så spydde hon upp en hel hög slem, pga att hon hostade så mycket. Usch, det är så hemskt när vi inte kan göra något mer än att ge henne hostmedicin, som inte hjälper just nu. Som tur va har hon somnat nu och vi hoppas att en god natts sömn kan göra henne något bättre till imorgon! Sömn sägs vara den bästa medicinen <3




Översta bilden är tagen idag i farfars lastbil. Visst ser man skillnad på ögonen, att hon inte är helt bra? Stackars mammas lilla flicka. Är hon inte bättre imorgon kväll så får hon även vara hemma onsdag från dagis. Hoppas såklart att hon är bättre, ser att hon får ut så mycket av att vara på dagis! Lilla skruttis. Som vi älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0