Home sweet home

Då var vi hemma igen! Vi har haft en jättekul och trevlig resa. Massa skratt, mat och dricka. Gänget som åkte tillsammans passade verkligen ihop på alla sätt. Det är såklart viktigt när man ska spendera 2 dagar tillsammans.
Tyvärr så har det varit ganska kallt så vi har varit mest inne... När vi vaknade i Tyskland på fredag var det dock sol. Till våran, ialla fall min, stora besvikelse, var ALLT stängt i Kiel när vi kom av båten. Förra året var allt öppet, så ja, jag kan erkänna att jag blev lite ledsen. Hade planerat att köpa massa saker till Evelina och istället blev det ett par liter med vin. Dock fick jag köpt 2 presenter till henne på båten, så det ordnade sig! Vad det är tänkte jag lägga upp när hon själv håller i det, imorgon när hon kommer hem. Hehe. Jag tror hon blir glad!

Jag har massor att berätta om resan, men vi tar några saker i taget!
Just nu har jag massor att packa upp och ordna med här hemma. Så det kommer i portioner här på bloggen istället för ett bombinlägg med massa bilder och text.








Ja, detta är en försmak på vad som kommer komma upp av bilder från resan. Haha.
Jag kan avrunda denna "del 1" med att säga att jag har haft en väldigt fin tur tillsmmans med roliga människor!

Glad påsk-kramar från oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0