Fröken narig

Stackars min lilla Evelina har fått nare på överläppen. Hur kan man få det nu när det är så varmt ute? Jag trodde det mest händer när det är vinter och kallt ute. Men tydligen kan det ske även nu. Det är inte lätt att förklara för fröken liten att salvan jag lägger där ska ligga kvar för att hjälpa...

Gud vilket skönt väder det är idag! Hela familjen satt ute på altanen och åt frukost för en stund sen och det finns väl inget mer somrigt än när man kan göra det? Vi ska även grilla där ikväll tillsammans med Görans föräldrar. Myspys!
Igår kväll råkade jag riva ner ett vinglas i golvet på altanen, det gick i tusen bitar såklart och jag sopade bara upp det värsta, så imorse tog jag resten med dammsugaren. Det resulterade i att jag dammsög hela lägenheten också. Kanske borde kasta fler glas i backen i fortsättningen?! Haha.

Nu hörde jag någon hojta på mig från sovrummet. Dags att hämta fröker narig från sovstunden!
Har satt potatis på plattan. Tänkte göra egna potatisklyftor till fläskfileén och egen pepparsås! Detta kan bli spännande...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0