SMS schreiben

Eftersom inget var öppet i Tyskland så hade vi tid att gå runt och se på allt konstigt som de har där. Och det var inte lite. Tidigare när vi varit där har jag inte haft tid att gå runt och se på allt. Men denna gången tog jag tillfälle i akt.
Nedan ser ni bild på de extremt fula ambulanserna, konstiga soffor (men lite romantiska) som du kan sitta i när du är på café, taxichaufförer som vill att du ska ta kort på dem och telefonautomater som du kan skicka sms ifrån. Haha. Mycket konstigt ska man få se när man är ute på tur!







Nu har vi kommit igång med våra vanliga rutiner här hemma och det är supermysigt att ha en liten Evelina hemma igen. Ni skulle sett så glad hon blev igår när vi mötte henne vid bilen och när hon fick presenterna. Jag ska lägga upp bilder senare när hon leker med det! Sötast.

Idag snöar det här hemma i Oslo. Vi hade egentligen tänkt att åka ut och byta till sommardäck, men det var väl en himla tur att vi inte gjorde det igår. Inte för att jag tror att snön kommer bli liggande, men det kan bli halt på vägarna tillfälligt och imorgon bitti ska jag till jobbet så då vill jag känna mig säker i bilen!
Har ni bytt till sommardäck än?

Idag blir det en riktigt slapp-söndag. Sista lediga dagen före jobbet och dagis drar igång igen.
Vad ska ni göra idag?

Kramar från ett snöigt Oslo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0