Slottsskogen

Nu är det inte många dagar kvar tills jag och Ellen åker till London. Ska bli super trevligt! Evelina ska vara hos min mamma torsdag kväll till söndag morgon. Jag har hört en fågel viska i mitt öra att de ska åka till Slottsskogen. Jag blir nästan lite avis. Jag skulle jättegärna gjort det med Evelina också. Där är enorma ytor för henne att bli av med allt spring i benen för några timmar ialla fall. Dessutom finns där massa konstiga djur att se på. Tror det kommer bli succé. Håller tummarna att vädret är bra!



Visst är det fint?

Idag har jag jobbat igen. Det var milt sagt massor att göra, så tiden har rusat, ialla fall efter 11.30.
Imorgon ska jag till min läkare igen, 12.15. Ska bli väldans spännande och höra vad han har att säga om "min situation".

Åå som jag längtar till middagen jag ska göra imorgon. Haha, visst låter det knäppt men jag ser så mycket fram emot laxen jag tog fram nyss ur frysen. Jag ska laga fiskgratängen som jag gjorde en gång tidigare som hela familjen älskade. Denna gången blir det som sagt med lax istället för torsk och dessutom utan ben! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0