Med sax och kam

Klockan 15 idag kommer min chefs man och hans son hem hit och ska klippa sig. Det blir ganska kul för när jag var hos henne och skulle fixa uppsättning till bröllopet finslipade jag frisyren på hennes man och stod och såg på sonens gudomliga hår länge. Ville verkligen sätta saxen i hans hår redan då. Och nu så blir jag frågad om jag har lust att klippa dem bägge! Skoj.



De senaste dagarna har vi verkligen varit bortskämda här hemma. Efter vi lagt Evelina kl 19 så vaknar hon inte förän kl 08 dagen efter. Det är 13 timmars sömn - i sträck! Helt otroligt. Vi undrar bägge hur länge det kommer vara så lyxigt. Det kommer garanterat brytas snart, det går bara inte att ha en så lätthanterlig unge! Haha.

Nej, nu är det faktiskt dags att ta tag i Evelinas klädhög. Igår tvättade jag 3 maskiner av våra kläder, så den tvättkorgen är nu tom.
Jag tycker faktiskt det är helt okej att tvätta och hänga upp kläderna på torkställningen, men det är dötrist att vika ihop den torra tvätten efter ett par dagar. Just därför borde jag tvätta lite oftare så jag slipper ett helt berg av kläder att vika och lägga på plats. Så tänker jag ungefär varje vecka! Haha.

Om en vecka håller jag på att packa ut i bilen för en resa till Göteborg och sen vidare till London. Jag och Ellen ska åka och hälsa på Lina som jag pratat om! Ska verkligen bli superkul. Evelina kommer befinna sig hos min mamma, hennes mormor, i Göteborg under helgen.
Eftersom det var stängt i Tyskland när vi var där så ska jag se till att köpa massa fint till Evelina i London istället. Men med min tur är det väl stäng även där...

Ha en fin dag alla!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0