Hellerudsletta

Idag har hela familjen plus farmor och farfar varit på Hellerudsletta och sett på massa fint! Det var stugvisning. Dock kom vi aldrig till stugorna, utan höll oss till "småplocket". Det dög gott och väl för mig! Vi köpte två fin fina skålar som var gjorda av mangoträd. Jag köpte en jättefin ring och 4 st bh:ar. Jag vet, konstigt med sånna saker på stugvsningar va? Men det är ett smart säljtricks, och det fungerade, ialla fall på oss.
Jag ska lägga upp bilder senare på det vi köpte. Men här kommer lite bilder från dagens äventyr så länge.

De tre första bilderna imponderade på mig väldans mycket när vi var på plats. Mannen har stått där och "sågat fram" dessa skulpturera, med motorsåg alltså, helt otroligt imponerande! Massa folk som ville se hans mästerverk medan han jobbade.
Det fanns ett hoppställe för barna, massa djur att se på och man kunde åka häst och vagn.
Solen har dessutom hållit oss sällskap hela dagen, så humöret har varit på topp, verkligen! Resten av bilderna, eller ialla fall vissa, lägger jag upp imorgon. Nu är det mys tid och Big Brother dags här hos oss.

Vad hittar ni på ikväll?








<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0