En eftermiddag i bilen

Igår var jag och Evelina med Göran och hämtade varor på flygplatsen. Vi hämtade henne lite tidigare på dagis så vi båda skulle kunna följa med, annars hade Göran fått åka ensam och det är tydligen tråkigt. Hehe.



Här ser ni en glad och nöjd Evelina i pappas bil på väg hem från flygplatsen i Oslo.
På tal om flygplats så åker jag och Ellen till London ikväll. Flyget går 21.30 från Säve så det är ganska nära nu!
Jag och Evelina åker till Göteborg om ca 1 timma och har en del saker att göra före vi ska åka iväll.

Förmodligen kommer det bli lite tyst här på bloggen under helgen eftersom jag inte vet om jag har tillgång till dator. Men på söndag kommer det upp bilder från helgen!

Nu ska jag ordna mig det sista, sen bär det av mot Sverige-Göteborg-London! <3
Ha en fin helg folkens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0