Vad hände?

Evelina sover alltid från ca 11-13.30 här hemma på dagarna. Men vad hände idag? Det var en liten fröken som inte alls hade lust att vila då. Inte överhuvudtaget under dagen faktiskt. Detta har resulterat i en otroligt övertrött tjej här ikväll. Trots att hon varit supertrött så vill hon inte sova här nu heller. Tror att hon ligger på gränsen där inne just nu. Men ändå. Hon borde velat sova mycket tidigare om hon skulle haft "sina timmar". Hoppas inte detta blir någon ny rutin för egentiden på dagen är verkligen guld. Att få ladda batterierna medan hon sover middag. Tiden får visa...

Idag har vi ialla fall varit och sett på bilderna som vi tog förra veckan. Det blev väldigt fina bilder. Men det är otroligt dyrt att beställa. Så det fick endast bli 2 st 20x25cm bilder för oss idag. 1000.- kostar det. Det tycker ialla fall jag är dyrt! Nu är det beställt ialla fall och kommer hem till oss om 4-6 veckor. Så jag kan tyvärr inte fota och lägga upp som jag hade lust med. Men det blir senare!
Efter vi hade varit där så åkte vi en tur till ICA Lörenskog. Vi hade bestämt oss för att köpa lite goda ostar och kex för att mysa med ikväll. Men vi kom ut med mer än så. 4 kassar på ett totalt värde av 1200.- inte för att det är svårt att komma upp i de priserna här i Norge, men svinigt. Ost och kex blir det ialla fall lite senare för oss. Lite lyx i vardagen helt enkelt. :)
En bukett med rosor fick följa med hem också. Kunde inte stå imot den härliga gula färgen. Gul är vanligtvis inte direkt "min färg" men dessa tyckte jag var riktigt fina.



Blommor på en måndag kallar jag också vardagslyx.

Nu väntar middag + ost & kex!
Trevlig kväll på er.

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Hmmm, vad tror ni om onsdag eller torsdag? Kanske du vill hjälpa en stackars mamma med hennes hår också? Skulle så gärna vilja få bort utväxten innan vi åker iväg och det dröjer ytterliggare någon/några veckor :D



Kramar

2011-10-24 @ 22:49:04
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0