Skålar

Här är en av de skålarna som jag köpte igår. Fick inte lagt över den andra tyvärr.

 

Idag har jag varit hos min fysioterapeut. Fick armen upptejpad igen, för att få stöd. Börjar bli ganska frustrerande att ha ont och inget hjälper. Men enligt han jag går till så kommer det bli bra. Vi får se. Tills dess ska jag vara hemma.

Innan jag åkte och fick behandling så var jag och Evelina ute och gungade i det härliga vädret.

Underbart väder har vi haft idag. :)

 

Nu ska jag ut och laga lite mat här. Detta blev inget spännande inlägg känner jag. Men har ingen inspiration idag.
Vi hörs mer imorgon istället!
Ha en fin kväll.

 


Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

usch vad jobbigt att du inte kan få hjälp med armen/axeln.. :(



Viggo började sin inskolning idag så denna & nästa vecka är vi med och sedan börjar han att vara där alldeles själv. Det känns skitbra att komma igång med våra liv igen faktiskt och dagiset verkar superbra! Tänk att han är så stor nu, min grabb. :) Andreas har fått jobb, han börjar samma dag som Viggo börjar dagis så då jäklar blir det en helt ny vardag här hemma.



Puss!

2011-10-31 @ 22:31:50
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0