Oslo-Strömstad-Nordby t/r

Igår var jag och Madde i Strömstad. En riktigt mysig och fin tur med våra två små änglar. :)
Jag hämtade upp dem kl 11. Efter en tur inom mitt jobb så var vi på väg! Jag hade riktigt trevligt och fick köpt massa nödvändiga saker. Bla. vinterskor som jag letat efter ett tag, men det blir svårare att hitta något som verkligen faller mig i smak och som inte är allt för dyrt.
Fick ialla fall syn på dessa två paren på Skopunkten. Kanske dåliga bilder, men det kan inte bli mycket bättre med en kameramobil. :) Hoppas jag får systemkamera som jag önskar mig i 25-års present.





Dessa ska jag självklart byta ut snörena på. Jag fattar inte hur de kan sätta svart-vita snören på ett par skor! :S Ialla fall inte ett par som dessa.
Jag måste ändå en sväng till Europris sen och köpa nagellackborttagning och lampolja. Är ganska säker på att de har skosnören där också. Det får bli ett par svarta, så man inte vid första syn lägger märke till att det är svart-vita snören på skorna, utan att de faktiskt är fina! Det är ialla fall det jag tror blir finast, mest stilrent liksom. :)

Tiden igår gick skrämmande fort! Vi var framme kl 13 ca. Och helt plötsligt var klockan 15.30, vart tog tiden vägen? Då hade vi precis ätit lunch och jag hade köpt dessa skorna. Vi hade inte varit inne i några andra butiker och inte köpt mat. Vi åkte från Nordy ca 18.45 och ni kan gissa om vi hade två trötta barn i baksätet. Som tur va somnade bägge ganska omgående och vi fick en relativ lugn tillbaka resa! Riktigt trevligt med massa prat och skratt. :)
Tack så mycket för en fin dag med er mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0