Nyttigt i soffan

Det är mycket skriv om att jag sitter i soffan märker jag... Är det de ni tror att jag gör genom hela dagen kanske?
Borge nog ändra innehåller i vissa inlägg. Men just ikväll sitter jag i soffan, ser med ett halvt öga på tv:n och 1½ på datorn. Eftersom Göran är på jobb så kan jag lägga mer tid än jag vanligtvis gör, på kvällarna, på datorn.
Under dagen så hjälpte Madde mig att ladda ner photoshop. Nu ska jag bara försöka lära mig det... En ny header står på schemat bla.


Detta har jag precis tryckt i mig. Älskar sura/syrliga frukter, när det nästan blir kramp i käkarna. Ni vet sån koncentrerad citron på flaska, sån kan jag dricka som vatten.
Det gjorde jag tex. när jag var gravid. Jag hade dilla på apelsiner/citron och liknande saker. Men hellre det än choklad eller annat onyttigt. Inte för att det hindrade mig från att trycka i mig allt möjligt onyttigt också. ;)

Tror jag snart dyker under täcket. Borde väl vänta till Göran kommer hem. Om ögonen orkar vara uppe tills dess...
Tänkte åka en sväng till jobbet imorgon om jag har tid. Måste prata lite med chefen och så. Vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0