Nya äventyr

Idag har jag nästan inte varit hemma alls. Har varit ute på lite nya äventyr. Därav eko i bloggen. Kom hem för 40 minuter sen ca.
Jag och Görans mamma har varit på den ICA:n som jag skrev om igår. Där handlade vi bara lite smått och sen gick vi vidare till en sportaffär, där jag köpte lite julklappar till min kära pappa. Vad jag köpte kan jag inte skriva här, för man vet aldrig vem som läser bloggen.
Vi var också inom en leksaksbutik och där kom vi såklart inte tomhänta ut heller. Att jag ens gick in där! :P Jag köpte ialla fall en "nattlampa" till Evelina där. En såndär med svagt ljus som hon kan ha på på natten. Eller ialla fall som hon kan ligga och se på innan hon somnar. Har märkt en tendens till att hon är rädd när det blir helt mörkt.
Bild på den får komma upp imorgon, för nu ligger hon och försöker sova.

Innan vi åkte ut tidigare så hittade jag Evelina i ett försök att ta sig i tvbänks lådan. Haha. Hon fastnade med ett ben innanför och ett utanför och så kom hon ingen vart. Hon har faktiskt varit I också, men då tänkte jag inte på att ta bild. Sötnosen min.


En ganska dålig bild, men jag var bara tvungen att ta bild på detta!

Igår glömde jag att lägga upp bild på Evelinas nya vinterskor, som fick följa med hem från ICA butiken. 99.- kostade dem;



Håller den ena skon i handen för att visa hur liten den är! Stl. 22 är de i.

Efter vi varit i lite butiker och gjort slut på massa pengar åkte vi vidare. Vill tillägga att Evelina inte ville sova på dagen idag heller! Men när vi åkte ifrån butikerna så somnade hon i bilen och sov närmare 1 timme.
Vi åt lunch under tiden lilltjejen sov bak i bilen.
När jag kom hem möter jag Göran i dörren som skulle hämta räkor på flygplatsen så vi ställde ner varorna i hallen och vände i dörren och följde med honom.
Så nu väntar lite mys framför tv:n. Tror det blir ett glas rött för mig ikväll! :)

Imorgon ska jag till min fysio igen. På torsdag ska vi träffa Madde och Lova. På lördag får vi middagsgäster och på söndag ska vi kanske åka till Hadeland glassverk. :)
Ser fram emot de kommande dagarna!
Vad har mina läsare för planer de närmaste dagarna? :)

Trevlig kväll på er.

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Vilka söta skor!



Det går bra på nya jobbet. Mycket nytt att lära sig och komma ihåg nu i början men det kommer ju med tiden. :)



puss&kramar!

2011-10-25 @ 21:42:05
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0