Leksaker och ny rutin?

Igår köpte jag bla. lite leksaker till min lilla tjej. Jag lovade att lägga upp bilder här.


2 st vatteleksaker som sprattlar med armarna! Blir säkert en succé ikväll när hon ska bada. Vi får se!




Här är lampan som jag pratade om. Den verkade fungera bra igår, hon somnade ialla fall. :) Gick in och släckte den när hon somnat.

Det verkar som vi fått en ny rutin här hemma. Den innebär att vi inte ska sova på dagen. Men jag är bestämd. Hon ska sova en gång på dagen!
Idag satte jag klockan på 8 bara för att gå upp en timme tidigare än hon vanligtvis gör. Men det verkar inte hjälpa. Desperat... Räknar med att det ordnar sig ändå!

Nu ska jag alldeles snart åka till min fysio på bryn.
Vi får se vad han ska göra med mig idag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0