Kall morgon

Som jag skrivit tidigare vaknar vi numer till att taken är vita av frost, trots att det är 1 plus grad. Idag var det för första gången under nollan. -1 var det när jag kastade ögat mot termometern. Det är väl inte så konstigt i och för sig. Det närmar sig slutet av oktober och vi går in i vintermånaderna snart! Vi började som vanligt morgonen inne i värmen och väntar till det blivit lite varmare ute innan vi går ut. Efter Evelina har sovit drar vi oss förmodligen utåt! Igår var vi en tur på Europris och köpte skosnören, det blev mycket finare med helsvart på de svarta skorna.
Jag fick också med mig ett par söta krokar till Evelinas rum. Jag tror det får bli en julklapp till prinsessan.



Prinsesskrokar till mammas prinsessa!


Evelina älskar att springa efter Sally här hemma. Det är dock inte alltid lika kul för Sally att bli dragen i öron och svans. ;) Hittills har det gått bra...

Kl 14.20 idag ska jag till Fysioterapeut på Bryn. Jag behöver träna upp muskler i axeln efter inflammationen som jag har/hade. Vi får se hur detta går. Mer om det senare!



Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Kira är likadan med våra djur. Som tur är så är de väldigt snälla. Texas (ena hundan) morra till lite en gång, men då peta hon han i ögat. Hans sätt att säga "nu räcker det".

2011-10-21 @ 12:50:14
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma - Foto - Oslo

Nej, vet du, den fanns inte :( :( Hoppas att den kommer in snart, butikschefen sa att vissa svenska plagg inte kommer till norge och att man kan se det på prislappen, om det står norskt pris bland priserna eller inte (står ju alltid många länder), men jag tittade aldrig det - håller tummarna för att den kommer in, så himla fin :D Ska vi ses nästa vecka? Kanske hemma hos någon av oss så barnen kan leka? :D



Kram!!

2011-10-21 @ 13:59:09
URL: http://madeleines.se
Postat av: Tora & Viggo

AW vad söta krokar, I love it! Jag har beställt piratkrokar, hihi, till Viggolajnen. Julklapp eller födelsedagspresent, vi får se. :)



Puss&kram

2011-10-21 @ 16:08:47
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0