Glad morgon

Idag vaknade jag helt utvilad kl 9. Underbart när vi har en tjej som gärna ger oss sovmorgon. Det tackar jag för! Dock är det svårar att få henne till att sova nu på dagen. Hon sitter fortfarande i sin säng och är hur pigg som helst. Det är jag mindre glad för, eftersom vi ska iväg om 1½ timme och se på alla bilder som vi tog förra veckan. Det får bli som det blir. Jag har fått gjort en del här på morgonen ändå. Vikt ihop all tvätt och ordnat lite inne i garderoben. Kommer det nånsinn att vara ordning där inne förresten?

Morgonen startades som vanligt i våran säng;


Dotter i mammas och pappas säng <3



En sprallig tjej som närmar sig sin 1års dag med stormsteg!





Igår kväll satt jag uppe medan mina kärlekar sov. Jag såg en film på svenska TV4 som heter The Reader. Är det någon som såg den? Eller som sett den tidigare? Jag tyckte den var riktigt bra. Den var spännande, romantisk, lite komisk och framför allt oförutsägbar. Det är inte ofta. Kul att se en film som man inte kan räkna ut slutet på. Man visste liksom aldrig vad som skulle hända. Sånt gillas skarpt från min sida. Det var lite samma med Babycall som vi såg på bio i lördags. Kanske därför jag tyckte om den.
Till filmen igår avnjöt jag några bitar av denna underbara chokladen;


Jag vet att smakerna låter lite knepigt som kombination. Men om ni inte provat den, så gör det den är ljuvlig!
Rekomenderas stort!

Vi hörs senare för nu ska jag hänga upp en maskin tvätt.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny & Allice

Åh ja den chokladen är sååå god:)

Ha ha ja de är helt sjukt vad de hittar på:)Första gången jag hittade henne så va hon lite rädd så jag tog ut henne, sen kom jag på att jag måste ta kort och stoppade fint ner henne igen ha ha.Stackarn=)

2011-10-24 @ 16:29:12
URL: http://jennyalbertsson.blogg.no
Postat av: Leyla

Åh vad Evelina är söt! Och väldigt lik sin mamma. Läste längre ned att du önskade dig en kamera i 25-årspresent. Jag ba "Pffft, 25 jo tjena. Varför ljuga om sin ålder åt DET hållet?" Sedan kom jag ihåg att du är ju född i januari och jag i december, därav 25-årsdagen. Smart.

2011-10-24 @ 17:06:45
Postat av: Leyla

Förresten, vänjer man sig någonsin vid att se "citron" stavat med S? Ser totally efterblivet ut i mina ögon.

2011-10-24 @ 17:08:06
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Varför är inte min lilla prinsessa lika generös med sovmorgon? Här är det sovmorgon om man stiger upp 7.00 istället för 6.00, haha.



SV: Men äntligen någon som förstår varför jag köper julklappar tidigt. Vi är en stor familj också, så det blir ju annars en stoor klumpsumma i december månad, roligare kan man kanske ha :)

Ha en fin kväll!

Kram

2011-10-24 @ 17:23:37
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0