Fame

Idag ska hela familjen Berntsson-Östmo på fotografering! :) På en studio som heter Fame. Det ligger på Strömmen. Ska bli riktigt kul. Hoppas vi kan få några fina bilder som man kan förstora upp och sätta på en vägg som är tom här hemma.
Lillan ska såklart ha fin fina kläder på sig. Och vad är finare och gulligare än denna klänningen som hon fick av Lina förra julen!? Den kommer från Thailand och är faktiskt till 9 månader. Jag trodde verkligen inte den skulle passa nu, men oj vad glad jag blev! :) Sen får vi se vilket byte vi ska ha. Ett klädesbyte blir det ialla fall! Vad mamman och pappan ska ha får vi se. Men det blir nog lite finare vardagskläder tror jag. Detta blir skoj skoj!


Min socker-söta lilla bebis! <3 Älskar dig otroligt mycket.



Mammas <3



Så glad man kan vara! Ser ut som hon försöker flyga. :) <3

Kvällen igår var jättelyckad. Vi åt tårtan (som jag dessvärre glömde att ta bild på när den var klar) och den var jättegod. Godare än jag trodde. Blir nog denna och en annan på Evelinas kalas. Enkel att göra och görs med fördel dagen innan, enligt mig. Ska dock ha den ett par minuter kortare i ugnen så den blir mer kladdig. Men man lär sig inte om man inte testar!
När vi var färdig med fikat flyttade vi oss ut på terassen och där blev vi sittandes till närmare kl 23. Med vin och massa prat + musik. Göran blev nog väldigt glad för en av presenterna han fick. Högtalare till mobilen! ;) Så därifrån kom ljudet igår kväll! Toppenkväll. Tack folkens!

Imorgon åker jag och Madde på harrytur till Strömstad/Nordby och handlar! Blir skojs.
Nu ska jag hoppa in i duschen så håret torkar bra till fotograferingen sen. Kl 17 ska vi vara där.
See ya!

Kommentarer
Postat av: Emma - Mamma till Kira

Vilken underbart söt klänning på en söt prinsessa :)

2011-10-18 @ 15:30:32
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/
Postat av: Tora & Viggo

åååh vad fin hon är, lilla gosan som blivit såå stor!

Hoppas att det blir massa fina kort, och det är klart att det blir med en sådan skönhet!

Jisses vad jobbigt det är att vara så långt ifrån er. Ni kan väl boka in en helg i gbg så Viggo och Evelina får ses snart igen?



Hihi ja björntröjan är från Ullared, så söt så jag vill dö!

2011-10-18 @ 16:03:43
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0