Det första steget

Godmorgon!
Idag fick jag mig en rejäl sovmorgon, och skönt var det. I och för sig så får jag det varje morgon. Men idag vaknade jag av mig själv och inte av "babycallen som skrek". Jag vaknade helt utvilad kl 09.15, gick in till Evelina med en gång, för samtidigt blir jag lite orolig att jag inte hört något. Hon sitter där i sin säng och leker fint med sina gosedjur som hon har i sängen. Mammas lilla hjärtegull.

Igår kväll tog Evelina sina första, 2, steg här hemma. Herregud så glada vi blev. Vi är så otroligt stolta över våran lilla tjej! <3
Det är fortfarande lite läskigt att gå själv så hon håller gärna i sig när hon går. Men nu har hon ialla fall tagit de första stegen. :)

Eftersom rutinerna har blivit lite knas här hemma nu, så ska vi gå ut en liten tur här innan Evelina blir för trött och vill sova. Men numer vet jag inte riktigt när det inträffar! Snurrigt.
Det är bara morgongröten som ska ätas.
Tänkte gå en liten sväng bort till grönsaksaffären och köpte lite färsk frukt. Älskar ett fräscht fruktfat, man får mycket mer lust att ta sig en frukt om det är massa fina, olika färger på faten.
Bilder från igår kommer när vi kommer hem igen. Skulle bara kika in och slänga upp ett snabbt morgon-inlägg.

Ha en solig dag (för det har vi)!

Kommentarer
Postat av: Tora & Viggo

Vad fin headern blev vännen! Inte alls rörig.



Grattis till de första stegen, så jäklans mysigt! Det måste vara det största som händer den första tiden. De första stegen och sen de första orden. <3



Kramar

2011-10-29 @ 18:31:51
URL: http://glitterfjolla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0