Ut på tur

Idag har jag och Evelina nästan varit ute hela dagen.
När hon hade sovit så gick vi ut med en gång. Vi började med att gå till Nordre Lindeberg Gård, det ligger ca 10 min gångväg från oss. Det är en bondgår med massa djur, och det var väldigt spännande för en liten tjej. Hon försökte prata med alla djuren, men de var inte direkt intresserade av att svara henne. Kanske på sitt egna sätt! Mysigt var det ialla fall.



Efter vi varit där en stund gick vi till IKEA. Köpte lite smått och gott, bla stearinljus, som går åt massa här nu vid denna årstiden! :) Finns det något mysigare?
Uppe i kafeterian åt jag en grekisk sallad och Evelina fick en burk med barnmat, gratis faktiskt.
Har haft en jättemysig dag med världens underbaraste dotter. Mitt allt här i livet. <3



Självklart fick Evelina en leksak också. Har tänkt att köpa den länge, varför jag inte gjort det tidigare vet jag inte!
Nu är den hennes ialla fall! :)

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0