Sovrutiner

Vågar jag säga att vi fått tillbaka de "gamla" sovrutinerna? Det verkar så ialla fall... Hon somnade bums kl 11.35 när jag la henne i sängen. Underbart! För då finns det tid att göra saker efter hon vaknat. :)
Men som sagt, bara för att jag sa det nu, så spricker det väl imorgon. Eller inte imorgon, för då ska vi åka till Sverige och hon brukar somna under långa bilturer. Vi får se!

Imorgon ska vi som sagt till Sverige. Längtar. Mamma har köpt en spjälsäng till Evelina som ska stå fast hos pappa. På så sätt slipper vi släpa resesängen fram och tillbaka. Inte för att den tar mycket plats eller är direkt tung, men eftersom vi bor på 4:e våningen utan hiss så är all bagage tung och allt som vi kan slippa bära upp och ner är skönt.
Mamma har också köpt massa kläder till sitt barnbarn. Det är begagnat av grannen, som mamma känt i flera år. Hennes barnbarn är väl 5 år nu och hon hade tänkt lägga ut det på blocket, då sa mamma att hon kunde se igenom först och se vad som kan passa till Evelina. Underbara mamma! <3 Vi får se om det blir fler julklappar till våran lilla docka eller om hon får det nu i helgen.
Vi ska såklart fira hennes 1 års dag på lördagen också. Så det blir ännu fler presenter! Hur ska allt få plats? :P

Under tiden liten sover hade jag tänkt att vika ihop torr tvätt. Men finner jag orken och motivationen? Vi får se.
Först ska jag slappa lite här! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0