Julpynt

Idag har jag hållit på hela dagen, från början till slut. Måste säga att resultatet blev bra, så ingen tid blev lagt i onödan! Nu är lägenheten pyntad för första advent. :) När det närmar sig slutet på andra advent kommer tomtar och sånt fram. Tycker det är lite väl tidigt att ta fram det redan nu.
Idag blev det julgardiner, ljusstakar, dukar och lite julljusstakar. Nu blir det om möjligt ännu mysigare att mysa i soffan framför tv:n.
Jag har också hunnit med en sväng hos min fysio idag, plus en sväng i affären och handlat lite nödvändigheter.
Imorgon har Göran bokat tid, kl 14, så jag får satt om till vinterdäck på min nya bil. Härligt å veta att däcken är bra när man ger sig ut i eventuellt snöväder.
Nu ska jag återgå till Svenska Hollywoodfruar.

Detta blev ett väldigt kort, kanske meningslöst, inlägg... Får bidra med mer imorgon istället.
Trevlig kväll underbara ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0