Julklappsinslagning

Nu ligger Evelina och sover, Göran ska till sin fysio. Då tar jag tillfället i akt för lite julklappsinslagning. Har inte köpt klart alla julklappar än, men börjar bli färdig. Hittills har det ialla fall blivit 110 st. Har kanske 10 st kvar att köpa. Vi får se vad jag hittar när jag strosar runt! :) Älskar att köpa julklappar till människor jag tycker om!

Den julen, då jag jobbade som aupair hos "familjen", var jag och äldsta barnet, Selma, inne i stan och köpte julklappar till hennes familj. På utsidan av Oslo City står VG och intervjuar folk ang. julklappsköpen det året (2008). När han frågade hur mycket julklappar jag köpt, svarade jag ärligt 117 st. Vi kom på bild och hela vår intervju kom med, på internet. Som överskrift stod det; - Jag har köpt 117 st julklappar! Glömmer aldrig det. "Familjen" fick sig ett rejält, gott skratt när de läste på internet senare den dagen. Det kan jag dock förstå.
Iår blir det nog ännu fler julklappar. Trots att vi bestämmer år efter år att "iår köper vi inte så många va?..." Nåväl. När det har kommit en liten in i familjen så blir det gärna så.

Nej... Nu blir det julmusik och julklappsinslagning här!
Morsning. :)

Kommentarer
Postat av: Leyla

Det har du efter din mamma! Låter supermysigt, men fattar inte hur du hinner, måste vara christmas-superwoman

2011-11-24 @ 17:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0