Bara probelm?

Som jag har nämnt så har jag problem med min vänstra axel. Natt till söndag fick jag även problem med nacken. Jag trodde att det bara var nackspärr och att det skulle gå över som det brukar, efter ett par dagar. Men det har f*n inte gått över, utan istället blivit en böld/kula på axeln, på vänster sida. Vad är det som händer egentligen? Kommer det vara så här hela tiden nu? Bara problem...

Jag ska nämna det för min fysio idag. Sa inget i måndags när jag var där pga. att jag trodde det skulle gå över, men det har istället blivit värre.
Vi får se vad som händer helt enkelt.

Har ialla fall en glad nyhet att skriva här;
Mina underbara, kära, barndomsvänner - bästa vänner - kommer hit helgen den 10 december. Trots det inte blir någon lång visit så får vi äntligen träffas igen, alla tre för en gångs skull. Underbart! Jag längtar.

Min mobil är fortfarande helt korkad, så inga bilder på min bil nu heller tyvärr. ;)

På åter(skrivande)seende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0