3 dagar

Dagen idag är minst lika trist och grå som igår. Det regnar ute så det är svårt att se ut genom fönstrena.
Jag har inte fått gjort något här på förmiddagen, vem har lust när det öser ner ute?
Måste dock ut och köpa lampor till altanen.

Dagen började lika mysigt som vanligt, trots ösregn:

Välling i sängen har blivit en rutin. En av de mysigaste rutinerna. Önskar att vällingen inte ska ta slut i flaskan på morgonen, för det är SÅ mysigt! :) Om jag kan hålla på den rutinen så kommer jag göra det länge.

Jag tror min lilla docka precis vaknade inne på sitt rum, så jag ska smyga mig in där och gosa lite!
Hoppas ni får en trevlig dag. :)

3 dagar kvar till 1års dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0