Snö?

Nu blir jag nästan dålig! När jag ser ut så snöar det. Inte vanligt utan det verkligen vräker ner! :S Hoppas verkligen inte detta lägger sig på backen för våren hade ju precis kommit. Men brukar det förresten inte vara såhär varje år, att det kommer ett "bakslag" i slutet av april, början av maj, men massa snöfall - som aldrig lägger sig. Jag tror nästan det.
Hoppas inte heller detta lägger sig. Jag har ingen lust att plocka fram vinterkläderna igen liksom.

Idag fick mamma Annicka sovmorgon. Evelina vaknade 05.45, men somnade om med en gång när hon fick mat. Nästa gång hon öppnade sina blå var 08.45, helt underbart! Inte varje dag det blir så, så man får njuta när det väl händer. :)

Mamma ska möta en tjej och köpa kläder åt mig(Evelina) på fredag!
Denna tjejen bor i Stenungsund, ca 4 mil från Göteborg. Jag hittade en annons på blocket.se med massa kläder (30-35 plagg!!!) för 500:- , begagnat? Ja. Men väldigt fina - röda, rosa och vita kläder. Jag tycker inte det gör nåt att det har blivit använt några få gånger. Bryr mig noll om det. När man kan fynda så varför inte? :) Vi får se!

Men se på tusan, nu kom solen fram igen!
Konstiga väder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0