När alla gått hem

Den stora dagen är över. Det blev en jättebra dag, verkligen. Jag är jättenöjd, och det är de flesta som var här också. Maten var god och alla var på gott humör! Kunde inte blivit bättre tror jag. :)
Alla mina nära och kära var där och Evelina fick massa fina presenter.

Min lilla snutta är nu döpt till;
Evelina Berntsson-Östmo <3 Vårat allt.

Vi tog jättemånga fina bilder och jag ska lägga upp de bästa här under dagen eller imorgon, för nu har jag flera diskmaskiner som ska sättas igång och tömmas.

Lika bra att sätta igång med en gång.


Kommentarer
Postat av: Tova

åhh vad mysigt med dop!! vi hade aldrig något men fortfarande tänker jag ibland att det är en sån fin grej att samla ihop folk man känner och ägna en dag åt ELliot...



Joo jag åker till Gbg ibland, stora delar av min släkt bor ju där fortfarande :) funderar på en tripp i sommar faktiskt! du då?

Och bloggat har jag gjort i ca... 2½ år ;)

Kram

2011-05-02 @ 17:52:33
URL: http://trasslet.se
Postat av: hu som lissom skal værra tante

grattis... fett å bli bedt i mitt eget tantebarn sin dåp... Du bor jaggu sammen en balleløs faen... så det var det jeg hadde å si... har ikke no med deg å gjøre vennen... Puss och kram

2011-05-05 @ 12:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0