Mys i soffan

Faktiskt så hade jag inte planerat något igår. Jag trodde varje dag denna veckan var totalt uppbokade, men hade visst en dag som jag var "fri". Hade självklart fullt upp hela dagen ändå, med packning och div. saker. Nu är faktiskt banankartongerna slut och vi ska en sväng inom mitt jobb idag och hämta flera. Hoppas verkligen att de har lagt undan tillräckligt nu, vill vara färdig med packningen i god tid så jag slipper stressa de två sista dagarna, då blir jag bara på dåligt humör, men vem blir inte det?
Igår blev det då lite mys i soffan istället. Man, barn och katt skulle vara med:



Alla mina sötnosar samlade på samma ställe <3

Evelina fortsätter med att vara snorig här hemma och har svårt att sova på nätterna, ialla fall så bra som hon gör vanligtvis. Men det kanske börjar bli lite bättre. Ibland tror jag det, men så blir det lika illa igen. :P Det tar väl sin tid... Går en del saltvattenspray i näsan på henne varje dag. Fick besked av min läkare att jag ska spraya 4 gånger om dagen.
Nu lyckades jag få henne att somna en stund innan vi som sagt ska åka till mitt jobb och hälsa på. :)

Imorgon blir det mammaträff och klipp & sling på kära Anouska som har kommit till Oslo på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0