Lunch på Lille Persille

Bilder från lunchen igår kommer här;


Selma var inte intresserad av att vara med på bild idag. Men Snö är mer intresserad av att snö Evelinas leksak. Men Evelina kämpade emot... :)



Här vill istället Evelina sno Snös leksak. Men Snö har en bättre taktik, nämligen att ta den i munnen!

Söta våra små troll är. <3

Idag ska jag dammsuga här för sista gången. Nu när vi börjar packa ner saker på allvar är det ingen idé att dammsuga och försöka ha det fint, det är väl ganska förståeligt att det inte alltid är städat när man ska flytta?
Igår fick jag ett väldigt trevligt samtal från hon som vi ska köpa lägenheten av. Hon sa att vi kan flytta in den 23 juni istället för den 1 juli! Det var musik för mina öron kan jag lova. Blir skönt att slippa bo den veckan hos Görans föräldrar, även om det var supersnällt av dem att erbjuda det. Men alltid bäst med eget krypin! :)
Så nu är det alltså ganska exakt en månad kvar till vi låser dörren här för sista gången...
Känns både skumt och otroligt skönt!

Idag ska jag ner och köpa frimärken för att posta några brev.
Hoppas alla får en fin fredag, första dagen på helgen och sol.

Kommentarer
Postat av: Thea

Hihi, söta bilder! :)



Jag har gjort mat en gång till Kevin... och det gillades inte. Det blev för grynigt och han var dryga 5 månader. Men frukt görs ofta, som du säger - det är så lätt och de passar så bra ihop det mesta. Idag var det tänkt att jag skulle göra köttfärssås... men vaknade sjuk och har inga krafter idag. Mycket uttråkat gnäll från Kevin som tycker mamma är supertråkig. Men jag försöker!

2011-05-20 @ 15:59:15
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0