Lite sent

Mja, jag vet att jag är trög med att lägga upp bilder jag har lovat. Tysklandsresan gjorde vi före påsk och det känns nu som en evighet sen... Jag lovade att lägga upp några bilder från resan och det ska jag nu göra. Även om det är ett par tre veckor för sent. Men bättre sent än aldrig väl?


På väg från Aldi till båten. Vi var något trötta i fötterna, ialla fall vi som gick. ;P



Bønna och Gøran



Bønna och Gøran igen. Synd att Gøran gör den minen, annars hade bilden blivit perfekt! :)



En trött Evelina i värmen...



Gøran dricker visst öl! Här är beviset...



Livebandet på kvällarna! Superduperbra! :D


Bilder från dopet kommer också snart. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0