Fri-helg

Helgen har varit en blogg-fri-helg! Det måste väl vara lov?
Jag har tagit mig friheten till det ialla fall. :)

Fast att jag inte skrivit på två dagar så finns det inget direkt intressant att skriva om. Tråkigt liv? Mja, kanske det...

I fredags var jag hemma hos Tora. Evelina fick leka lite med Viggo, Lova och Oliver. Alltid mysigt att möta tjejorna. Får ta vara på den sista tiden innan Tora och Viggo flyttar hem till Sverige...
Efter mammaträff så gick jag från Tora till stan, tog ca 45 min. En härlig tur. Åt en välförtjänt kebab. ;) Sen åkte vi hem och jag klippte Lene.
Igår var vi hemma hos Görans föräldrar och åt god mat.
Nu snart ska vi ut och gå en sväng och sen blir det middag hos Görans föräldrar igen. :)

Imorgon ska jag försöka få åkt till Storo och byta min mobil som Evelina har dregglat och spytt sönder! Så är det med små barn, där ALLT ska in i munnen.

Hoppas ni haft en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0