Ett par

Ikväll blir det inga foton upplagda från dopet igår, jag är helt enkelt för trött. Har bla. varit och tagit blodprov idag på Ullevål och städat bort det mesta från igår.
Dock har Göran två bilder på mobilen sen igår och de lägger jag upp här nu:


Bild tagen i soffan hemma


Bild, också tagen hemma i soffan, på en något trött Evelina Berntsson-Östmo... <3

Resten kommer imorgon. I promise!

Imorgon är det också avslutning på babysång. Jag ska gå, även om det är en del böner och sånna saker. Men det blir säkert bra. Känns som att jag vill vara med imorgon pga. att jag missade förra gången, då jag låg inne på sjukhuset...
Men nog om det.
Vi har precis ätit pizza från Peppes - jättegott men svensk pizza är 100 gånger godare
Nu ska jag se Big Brother från igår. Till avsnittet gosar jag mig med ett glas av den röda sorten.


Vino de tierra de Castilla - Tempranillo (Spanien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0