En fin dag

Idag är det torsdag = mammaträff!
Idag var det endel som var borta så vi var bara hälften typ.
Jag, Lise och Mari gick runt vattnet här och hade en mysig och trevlig pratstund. Efter vi hade gått så gick vi ner på Bryn och åt en god lunch. Våra små sötnosar satt fint och såg på sina mammor som åt!
Jag tog en fin bild när våra små satt på rad i varsinn matstol. Men den kommer upp imorgon. Orkar inte göra nåt större inlägg här ikväll.
Snälla Lise följde med mig hem efteråt och hjälpte mig lite med en intrenet sida som jag inte förstod så mycket av. Men nu har jag fått klarhet! Tack.

Ikväll har vi också varit och ätit på den kända Kinarestaurangen som jag har berättat om innan. Hur gott som helst. Vi satt på utsidan så Evelina satt och såg på oss från barnvagnen. :)
Älsklingen blev lite trött efter en stund, men hon skötte sig bra.

Imorgon skulle jag egentligen träffa Tora, men hon kunde tyvärr inte, så det får bli nästa vecka. :)

Nu ska jag återgå till Big Brother - hörs imorgon kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0