Bilder från torsdag!

Ska börja med att säga att jag har sovit väldigt gott inatt. Evelina har bara vaknat en gång, då fick hon komma till våran säng, sen sov hon i princip fram till halv åtta. Skönt med sammanhängande sömn! Det händer inte varje natt.

Här kommer de två bilderna som blev tagna i torsdags, för att kameran satt på laddning som jag skrev då.
(När Evelina tar sin förmiddagslur ska jag försöka slänga upp bilder från dopet också! Känns som om det är på tiden)




En härlig bild på mor och dotter! Vibeke och hennes Lykke.



En samlad bild, minus mig och Lise. 
Mina härliga tjejer!
Nästa vecka ska vi grilla på Rustadsaga. Blir mys!

Nu skriker Evelina efter gröt!
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0