Bilder från dopet 2011

Nu lite så här i efterhand kommer bilder från Evelinas dop upp här på bloggen. Finns ingen direkt förklaring till varför de inte kommit tidigare lathet kanske? men bättre sent än aldrig ialla fall! :)


Jag tycker Vålerenga Kyrka var riktigt fin. Det var inte därför vi valde den, jag har faktiskt aldrig varit inne i den innan denna dagen. Det kanske blev så pga. någon här hemma som ville ha just den kyrkan helt enkelt... ;)



Jag ska traditionsenligt göra en ful min som fångas på kort.



Här fick alla barnen, föräldrarna och faddrarna stå och vänta på sin tur att komma fram...



Här ser ni att vi ser otroligt intresserade ut av vad Prästen säger. Speciellt jag, eller? :P



Inte världens tydligaste bild, men ialla fall en bild där Prästen döper Evelinis! <3



Här går Prästen med Evelina och visar upp henne för folket i kyrkan.



En trött Evelina sitter och myser hos pappa.



Lillgert och min kära mamma <3



Mamma, Lene (fadder) och min "brutter" Johan.



Mamma och Lene.



Här står Göran, jag, Lene och Björn-Tore. Föräldrar och faddrar!



Här har vi Görans föräldrar, Göran och Evelinis.



Här är 3 generationer; Evelina, jag och mormor(min mamma).



Min Lina som kom ända från London på dopet. Fast hon var både förkyld och (som jag skrev tidigare) missade det planerade flyget hit... <3 Vänskap!



Våra två faddrar. <3 Fina vänner!



Evelina var huvudpersonen, och vackrast som vanligt... <3
Mammas lilla troll!



Här är de flesta som var med och gjorde dagen helt perfekt! <3
Tack till alla!

Kommentarer
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Tycker du det? Ja men jag börjar kanske känna mer och mer att det kan funka med den där längden ändå. Den är ju så fin och det är nog ingen som kollar nere vid fötterna så heller och ser att den kunde varit lite längre. Och gud vilken fin topp du hade på dig här! Vart har du hittat den? Jag har blivit besatt av spets och blommor :D



Kram och trevlig lördagskväll till er!

2011-05-14 @ 21:16:57
URL: http://madeleines.se
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova - Oslo

Sen håller jag verkligen med, kyrkan ser jättefin ut! Undrar hur vår ser ut i, nyfiken och spänd nu - mycket som ska hinna fixas och ert dop såg väldigt fint ut :D

2011-05-14 @ 21:17:59
URL: http://madeleines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0