Yippie!

Då var dopklänningen inköpt! Yippie. Jättefin var den. Är väldigt nöjd. Och 600kr var inte så farligt. :) Bilder på den kommer, men det finns en bild längre ner som visar ungefär hur den ser ut. Finare i verkligheten måste jag säga.
Ang. mötet som jag skulle på idag så hade hon "glömt" bort att vi skulle ha möte. o.O Hur go´ e den då? Nåväl. Vi ska mötas på måndag istället, om inte jag har glömt det (A).

I helgen åker vi till Sverige och hämtar massa saker till våran lilla älskling! Sju bärkassar kommer mamma med i första omgången. Sen lite större saker (leksakspis, stol att sitta i när hon ska äta osv.) som hon inte har glädje av än får vi senare, brist på plats än så länge! Funderar på att ringa och beställa blommor som kommer med bud till jobbet, så mamma och alla får se att jag gör nåt för det vi får. ;) Mamma sa att hon skulle ge henne lite pengar för sakerna, men känner att jag måste ge något.

För övrigt så sover Evelina och det ska vi snart också.
Mammaträff imorgon, då vill jag vara utvilad. Man vet aldrig vad natten har att bjuda på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0