Träning + packa

Då var veckans mammaträff färdig. Alltid lika trevlig att möta tjejerna som är i samma situation som mig själv. Har blivit lite veckans höjdpunkt. Och väldigt fint att våra små kommer så gott överens. Idag var det speciellt kul då Evelina och en av minisarna fick ordentlig ögonkontakt och satt och log mot varandra. Väldigt sött och fascinerande för oss att se!
Såg dessutom att Evelina klarar att vända sig från rygg till sidan, kanske också till mage om hon hade fått tid på sig. Vi ska absolut börja ha henne på mage, men det har varit så bekvämt att ha henne i soffan - nära till henne hela tiden om det är nåt gnäll. Men för hennes bästa så ska hon nu mer ner på golvet! :)

Nu tänkte vi åka och träna en tur. Har dock helt glömt att jag måste packa till sverige-turen imorgon. Jag som alltid brukar vara färidgpackad på onsdag kväll, för att vara säker på att inte glömma nåt. Men jag har kvällen och imorgon innan vi åker, på mig.

Ikväll blir det kycklingfilé och mys framför tv:n, till "Big Briother" och "Sveriges värsta bilförare". ;)

Nu: Träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0