Tidig morgon

Idag ville min docka inte sova så länge som jag ville, så kl 07 öppnade hon sina blå och sin sjungande mun. Jag antar att jag är den sista som ska klaga, jag har haft det jättebra hela tiden.
Hur klarar ni er som måste gå upp flera gånger om natten och i tillägg tidigt på morgonen? Det hade inte jag gjort.

Igår var det som sagt mammaträff. Och Mari var den som tog det stora beslutet att vi skulle gå för sundare måltider! Och det blev de verkligen. Sallad, kyckling och massa goda oljor och balsamico. Till kaffet efteråt hade hon lite kakor som jag INTE smakade på - stolt.
Igår fick vi också se ett framsteg i gruppen; Lykke klarade att vända på sig från rygg till mage. Och då hade Vibeke (mamman till Lykke) sagt, senast på tisdagen, att Lykke bara ligger på ryggen och inte alls vill vända på sig. Det är alltid kul när den lilla gör nåt nytt! :)
Vårat hetaste samtal nu på träffarna är Barnehageplass detta orättvisa system borde krossas! Politikerna borde bli utsatt för samma orättvisa som oss "vanliga" människor.
Finner inte ord för hur irriterad jag är på det. Och speciellt de följder som blir! >:(

Yes, jag ska lägga upp bilder på allt som jag köpte på -Nille igår! Jag är egentligen lika nyfiken som alla andra, för jag kommer nästan inte ihåg vad jag köpte. Jag gick runt i butiken, såg nåt som var rosa, och la det i vagnen. I princip så var det. Men jag litar på mig själv! ;)

Nu ska jag se färdigt på I gode og onde dager (Våra bästa år), och sen försöka få några timmar ensam. Vika tvätt, plocka iordning lite leksaker som vi fick från Sverige och lite sånt.
Ingen tid att förlora!


Kommentarer
Postat av: Thea

Jag har ingen stavmixer ännu, så jag har mosat med gaffel bara. :) Jag överkokar allt så det nästan går sönder när man petar på det. Haha! :)

2011-03-11 @ 16:51:32
URL: http://banankartong.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0