Städdag

Det är sol ute! Underbart väder.
Jag kände mig inte helt i form när jag vaknade. Lite ont i halsen och tung i huvudet, igen. Men när jag kommit upp ur sängen och fått äta frukost så mådde jag mycket bättre med en gång. Göran ringde mig och frågade om vi skulle åka och träna tidigt men jag kände inte för det idag heller. Jag hade så mycket att göra hemma.
Så nu har jag varit jätteduktig! Jag har fått gjort en hel del tills nu.

* Tvättat 2 maskiner tvätt och hängt upp den
* Städat ur och rensat hela kylskåpet. Kastat gamla saker och torkat av allt klet på produkterna
* Dammtorkat golven
* Och Göran har tvättat fönstrena. Blev så mycket ljusare och klarare här - underbart

Våran kära katt fick för sig att hon ville kissa utanför sin sandlåda igår. På det värsta stället du kan tänka dig. SOFFAN! Jag blev mindre glad ska jag säga. Så jag rensade soffan igår med en gång när jag upptäckte det och la på massa tidningar så de kunde suga upp så mycket fukt som möjligt. Så de tidningarna ska jag snart ta bort, för det är nog torrt nu. Kattf*n alltså! Varför gör de så?

Nu ska jag se på Morden i Sandhamn som jag precis laddat ner.
Senare när Göran kommer hem så blir det en tur till butiken, ska bla. köpa Grönsakspurré som Evelina tycker mycket bra om!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0